امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

امیرمحمد(نفس باباومامان)

سرگرمی من درخانه به زبان خودم

1392/10/16 11:25
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای عزیزقلبمن عاشق جعبه ابزارم هرچند که ازاین جعبه ابزار اسباب بازیش رابرام گرفتند که بااونها بازی کنم قانع نشدم وجعبه ابزار اصلی را طلب کردم مامان هم برای سرگرمی برام اورد(البته مراقبم بودن که خطایی ازم سرنزنه)نگران

این هم عکس ناگهانی ازبدی منعصبانی

یه بار فکرتازه ای به سرم زدمتفکروباچسب برق شروع کردم قلم های دلر رابه هم چسباندنآخ

ودراخرهم این شکلی باچسب به جون این تویست افتاده بودم که مامانی ازدستم اینجوری شده بودکلافه دراخرهم مامانی باکمک خودم خونه راجمع وجورکرد وجارودستی زدniniweblog.comتاباباجان که ازسرکارمیاداین شکلی باشهniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سهند و سپهر
18 دی 92 10:53
عزیزمممم چقدرم ماشالا کنجکاوه ببوسش. ممنون که به ما سر زدی.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 دی 92 14:18
سلام عزیزم می تونی تو پرسش و پاسخ شرکت کنی از طریق نی نی گپ برو به وبلاگ نی نی های آنلاین و نظر بده وبشون ویا درخواست دوستی بده منم لینکت می کنم
مامان نگار
19 دی 92 13:04
وای از دست این بچه ها نمی دونم چرا اینقدر جعبه ابزار دوست دارن همه انگار مهندس زاده شدن
مریم (مامان ثنا جون )
21 دی 92 11:12
سلام مهندس جون خوبی ممنونم خاله که بهمون سر زدید
مامان ثمین
23 دی 92 13:52
ای جان!! آقای تعمیرکار!
معراج جون
23 دی 92 21:46
سلام امیر محمد خوبی وبلاگ خیلی قشنگی از منم سر بزن راستی لینک شدی اگه دوست داشتی شما هم لینک کن
معراج جون
24 دی 92 14:24
سلام از اینکه من لینک کردین ممنون شهرستان جدید التاسیس زیرکوه استان خراسان جنوبی می باشد در حدود 30000 نفر جمعیت داره و دارای جاهای دیدنی زیادی هست سوغات این شهرستان معروف ترینش زعفران -زرشک -عناب و... هست
زهرا و زکریا
8 بهمن 92 20:27
سلام واقعا از خواندن این وب زیبا و پرانرژی لذت بردم الهی که همیشه در کنار هم شاد باشید راستی میشه بپرسم اهل کدوم شهر هستید؟
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
سلام ممنون که به ما سرزدید نظرلطفتونه استان یزد