امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

امیرمحمد(نفس باباومامان)

مهمونی

1392/10/25 21:42
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای عزیزمقلبدیشب رفتیم خونه خاله طیبه (خاله بابایی)ومن کلی باستایش وسوگند بازی کردم اینجامامانی حریف من نشدتاکاپشنم رودربیارمچشماخه ازبس عشق بازی داشتم مستقیم رفتم توی اتاق اسباب بازی هاقهقههوباستایش وسوگند بازی کردم ازماشین سواری گرفته تاسرسره بازیلبخند

بعدازنیم ساعت راضی شدم تامامانی کاپشنم رادربیاره حتی پیله کردم تاجورابام راهم دربیارن وباستایش سرسره بازی کردیمخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهداد
27 دی 92 23:38
سلام خانومی الهی که همیشه به شادی و مهمونی و خوشی. میدونی که هر بار اومدی به ما سر زدی آدرس نگذاشته بودی خوشحالم که می بینمتون. اگه آدرس گذاشته بودید زودتر از اینا بهتون سر می زدم. در پناه خدای مهربون باشید.
معراج جون
29 دی 92 1:44
تولد تولد تولدت مبارک
ابجي سجا
29 دی 92 22:41
سلام خاله ممنون خيل خوش اومدين تولد علي هم مبارك
مامان امیرعلی
30 دی 92 7:35
سلام عزیزم... ایشالا همیشه به تولد ومهمونی امیرمحمد.... تو هم کم شیطون نیستیاااااااااااااا...
مامان سهند و سپهر
2 بهمن 92 8:22
خوش میگذره حسابی بهش با بچه ها
مامان تینا
2 بهمن 92 22:32
سمانه مامان صدرا
3 بهمن 92 16:39
معلومه داره حسابی بهش خوش می گذره