امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

امیرمحمد(نفس باباومامان)

خونه تکونی ..

1392/11/28 16:38
860 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام به دوستانی که الان نظاره گر وبلاگ امیرمحمدهستندقلب

سلام به گل زندگیم به پسرنازم 

کم کم داره هواروبه گرمی میرود و...بقیه درادامه مطلب


دوستان عزیز هواداره روبه گرمی میرود ومامانی هم مثل همه مامانای عزیزودوست داشتنی مشغول خونه تکونی شده یه هفته ای زمان میبره تاخونه تکونی تموم بشه وشما گل پسر توی کارها هم کمک میکنی وهم بدکمکی اول کارهای اشپزخونه      وبعدهم ملحفه هارا  وهمچنین گردگیری کردن خلاصه ..  وقتی خونه تمیزومرتب باشه اومدن سال جدید رااحساس میکنیم وقتی مامانی داشتم یخچال راتمیز میکردم دیدم رفتی توی اتاق وصدات درنمیادتاخواستم بیام توی اتاق باخنده اومدی جلوی دروگفتی شیطون من راگول زد گفت امیرمحمد جلد قرص ها رابازکن متفکرمن مونده بودم بااین زبونت تعجب

ازشیرین زبونیات بگم که میای پیش مامان ومیگی مامان اون شعری که مامان جون برام میخونه بگو وخودت شروع به خوندن میکنی دردوبلات توجونم     برای شب رمضونم--دردوبلات تواش کنم   توکوچه ها پاپاش کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

الهام مامان علیرضا
28 بهمن 92 20:03
آفرین به شما حامده جون فکم افتاد از این همه تلاشتون و این که تا این حد به فکر بودید لطفا یه دستی هم به سر ما تنبل ها بکشید تا خونه تکونی رو شروع کنیم خشته نباشی خواهر جان می بینم که امیرجان هم کمک عظیمی کرده
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
نه عزیزم خواهش میکنم اخه من زود شروع کردم شما زرنگترازمن هستید
توت فرنگی (مامان علیرضا)
28 بهمن 92 20:20
سلام عزیزم خوبی چه خبر سلامتی ببخشی دیر سرزدم خونه نبودم عزیزم الانم موندم هاج و واج خوشبحالت شروع کردی من موندم از کجا شروع کنم ببوس پسر نازت رو
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
فداتون بشم الهی من خیلی زود شروع کردم تاتوی اسفند فقط خریدهای عید باشه خواهش میکنم گل نازم من هم دیرسرزدم اخه مشغول خونه تکونی بودم وقتی تاپیک رفتید بگید بیام
سمانه مامان صدرا
28 بهمن 92 21:44
خسته نباشی کدبانو !!!
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
ممنونم عزیز
ساناز
29 بهمن 92 1:23
خوش به حالتون تموم كردين خانه تكوني رو واي من موندم كي و چجوري شروع كنم اگه شروع كنم تا يك هفته نتونم بيام وبم از بس كه كار هست
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
نه میتونی اخرشب یا بین کارها سری بزنی اگه شروع کردی زود تموم میشه
ابجي سجا
29 بهمن 92 10:09
خسته نباشي خاله جون
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
ممنونم عزیز
ابجي سجا
29 بهمن 92 10:09
19سالمه بشت كنكور
مامان امیرمحمد
29 بهمن 92 10:30
ممنونم حامده جون که به ماسر زدی و تولد امیرمحمد و تبریک گفتی ... امیدوارم امیرمحمد گل شما هم در سایه پروردگار همیشه سالم و تندرست باشه ....
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
خواهش میکنم عزیز
مامان هستی
29 بهمن 92 11:51
مامان جون چه زود شروع کردی... خسته نباشی مامان جان
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
اره عزیزم همه میگن زود شروع کردم اخه خرید راگذاشتم اسفند
خاله حمیده مامان ابولفضل
29 بهمن 92 17:04
خسته نباشید خاله جان[گل
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
فداتون بشم ممنون
مامان ارشیا
29 بهمن 92 20:53
سلام به مامانی و امیر محمد عزیز ممنون که اومدین پیشمون پسر ناز و دوست داشتنی دارین و همینطور وب خوبی دارین با اجازه لینکتون کردم
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
خواهش میکنم من هم شما رالینک کردم
مامان امیرمهدی
29 بهمن 92 21:59
عزیزم ایشالا به شادی وسلامتی به پیشواز عید برینشاد باشین
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
ممنون ازلطفتون عزیز شما هم همچنین
مامان بهداد
30 بهمن 92 10:27
سلام. سلام به مامان تمیز و مرتب که هنوز اسفند نشده کارهای خونه تکونیش شروع شده. خسته نباشی. ایشالا که سال پر برکت و خوبی رو در پیش رو داشته باشید. دست گل پسر هم درد نکنه که به مامانش کمک می کنه. در پناه خدای مهربون باشید.
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
ممنونم خانمی شماهم سال خوبی داشته باشید
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 18:08
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
مامان آنیسا
1 اسفند 92 8:38
سلام - آفرین به شما مامانی زرنگ من که واقعا نمیدونم چه جوری با این نی نی فسقلیم خونه تگونی کنم خوشحال میشم به وبلاگ نی نی منم سر بزنی لینکت کردم
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
خواهش میکنم من هم لینکتون کردم ممنون که به من سرزدید
غزل(مامان علی)
1 اسفند 92 10:34
خسته نباشی حامده جون خوش بحالتون که شروع کردین خونه تکونی تون رو من امسال دارم تنبلی میکنم افرین به امیرمحمد عزیزم که به مامانی کمک میکنه دوست دارم
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
ممنون ازشما
مامان سبحان
1 اسفند 92 11:14
کوچلوی دوست داشتنی این روزا مامانا خیلی خسته میشن شما هم که کلی به کارای خونه تکونی اضافه میکنین .ممنون به ما سر می زنی
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
ممنون ازلطف شما
مامان روژینا
1 اسفند 92 12:57
پیشاپیش خسته نباشی حامده جوندعا کن منم بتونم امسال خونه تکونی کنم با همراهی دخمل شیطونم
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
بزرگترین ریسک شروع کردنه زودتموم میشه ممنونم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
2 اسفند 92 10:54
من شروع کردم با این دوتا وروجک باید تا قبل از 14 اسفند که تولد فینقیلیهاست تموم بشه خدا کمک کنه
حامده(مامان امیر محمد)
پاسخ
زودتموم میشه پیشاپیش تبریک ازطرف من ببوسیدنازنازی هارا
مامان آنیسا
3 اسفند 92 14:36
سلام خوش به حالتون که میتونید خونه تکونی کنید من که موندم با وجود یه فسقلی چیکار کنم خوشحال میشم به وبلاگ دخمل منم سر بزنی و لینکش کنی -
زهرا و زکریا
3 اسفند 92 19:47
سلاااااااااااااااااااام خونه تکونی هرچی زودتر شروع بشه بوی بهار و هوای عید زودتر میاد دلتون شاد و تنتون سلامت باشه الهی خونه تکونی دلها از همه چی واجب تره
طراح نو
3 اسفند 92 21:30
http://wvaseteh.ir
طراح نو
3 اسفند 92 21:31
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
shayanjooni
4 اسفند 92 7:52
سلام خوبید.وبلاگ خوبی دارید.خوشحال میشم قدم رنجه نماییدو به تولد ماشینی شایان جون تشریف بیارید.
مامان آنیسا
4 اسفند 92 14:26
مرسی از اینکه بهمون سر زدی عزیزم
مامان امیرعلی
4 اسفند 92 15:23
سلام عزیزم... ایول خونه تکونی... منم کم بیش شروع کردم... راستی عزیزم من نایب الزیاره شما هستم
مامان آیدا
4 اسفند 92 16:27
سلام به امیر محمد ومامان مهربونش مرس بهمون سر زدید موفق باشید وکامیاب ما شما را به خونمون مهمون کردیم(لینکیدیم)خوش اومدید
زهره(مامان فاطمه)
6 اسفند 92 9:27
آفرین به مامانی وگل پسر زرنگ ممنونم که پیشمون آمدی عزیزم
مامان محیا(آرام جانم)
6 اسفند 92 18:14
عزیزدل واقعا خسته نباشی.دوست دارم ی عالمه...........
زهرا و زکریا
15 اسفند 92 20:49
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خسته ی کارها نباشی مامانی خداقوت