امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

امیرمحمد(نفس باباومامان)

خرید جوجه رنگی..

1392/12/12 22:56
4,343 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهسلام دوستای عزیزمفرشته

اگه گفتید من دارم چیکارمی کنم توی این عکس خیلی واضح نیست که متوجه شویدمتفکر

بیایید خونه ما با احتیاط در کارتن را بازمی کنمچشمک

یه جوجه رنگی کوچولو خریدملبخنداب ودون هم بهش دادم .خیلی جوجه کوچولو رادوستش دارم. ماچتاظهرسرگرم این جوجه قشنگ شده بودم.خندهوسوالاتی ازمامانم درمورد این جوجه می پرسیدم وبازم حرف خودم رامی زدم .متفکرمامانی هم درحین ناهار درست کردن جواب من رامی دادنلبخند

خداحافظ دوستای گلمبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان محیا(ارام جانم)
12 اسفند 92 23:27
آخی چ جوجوی نازی خیلی مراقبش باش آقا امیرمحمدجون
مامان روژینا
13 اسفند 92 10:26
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان سهند و سپهر
13 اسفند 92 10:47
وای چه خوشرنگه عزیزم
مامان مهیار کوچولو
13 اسفند 92 14:05
چه پسر گلی ماشاالله....خدا شما رو واسه مامان و بابای مهربونت حفظ کنه عزیزم...
مامان حنانه زهرا
13 اسفند 92 14:36
خیلی خوشگله عزیزم.مبارکت باشه چه گل پسر نازی خدا حفظت کنه وروجک
سمانه مامان صدرا
13 اسفند 92 16:45
سلام دوست من چند وقتی می یومدم وبلاگت باز نمی شد فکر کردم حذفش کردی!
سمانه مامان صدرا
13 اسفند 92 16:48
یکی که کمه دوتا میخریدن!مبارکت گل پسر باشهفقط امیرمحمد جان زحمت جمع کردن پی پی ها ی جوجه هم پای خودت
آیدا(مامان الینا)
14 اسفند 92 2:42
چه جوجوی خوشگلی ،گلم خیلی مواظبش باش
صرافی مرکزی
14 اسفند 92 12:08
سلام وب خوبی دارین به ما هم سر بزنید
غزل(مامان علی)
14 اسفند 92 15:54
مبارکت باشه امیرمحمد جون فقط مواظبش باش.خوش باشی عزیزم
مریم (مامان ثنا)
15 اسفند 92 13:37
خیلی قشنگه عزیزم مواظبش باش نمیره . مبارکت باشه
الهام مامان علیرضا
15 اسفند 92 16:38
چه جوجه قشنگی مبارکت باشه خاله جون جوجه رو ااذیت نکنی هااااا حامده جون من که برای هیچوقت جوجه و ماهی نخریدم آخه وقتی می میرند خیلی غصه می خورم
خاله حمیده مامان ابولفضل
15 اسفند 92 19:54
خاله جان مبارک باشه خیلی مواظبش باش
زهرا و زکریا
15 اسفند 92 20:46
سلام مبارک باشه دوست جدیدت امیرمحمدجان
مامی پوریا
17 اسفند 92 8:56
چه جوجه نازی امیرمحمدجان مواظبش باش
ابجي سجا
17 اسفند 92 14:36
مرررسي خاله جون
ابجي سجا
17 اسفند 92 14:36
اااااي جان جه نازه عين خودت امير جاااااااان مواظبش باش
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:08
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم وای که چقدر من جوجه دوست دارم
مامان ستایش و نیایش
21 اسفند 92 11:00
چه جوجه های خوشکلی.امیر محمد جون مواظبشون باش
ساناز
21 اسفند 92 19:24
مامان دانیال
24 اسفند 92 11:33
وای چقد خوشکله ؛ کاش زنده بمونه ؛ دو هفته ی پیش برا دانیال 4 تا خریدم با در تا جوجه اردک ولی فقط جوجه اردکش موندن , مرسی به وبلاگم سر زدید خوشحال همیشه سر بزنید
خاله شیدا و روشا
24 اسفند 92 15:00
وای چه جوجو ملوسی یادش بخیر چند سال پیش ما تو جاده یزد جوجه پیدا کردیم و اودیمش بندر؛جوجو اینقدر پررو بازی و کثیف بازی دراورد که همه رو عاصی کرده بود و آخر بزرگتر که شد دادیمش به سوپور محلمون
مامان روژینا
27 اسفند 92 9:25
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش برای رسیدن به آرزوهایت دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربارهیزمی اضافه میکنم.پیشاپیش چهار شنبه سوری مبارک
زهره(مامان فاطمه)
27 اسفند 92 10:47
چه جوجه خوشگلی ببخشید من دیر امدم جوجه هنوز در قید حیات هستن
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
27 اسفند 92 13:05
آخ جون جوجه من عاشق جوجه کوچولوام خیلیییییییی خوشگل ونازن عزیزم مواظبشون باش
مامان ستایش و نیایش
28 اسفند 92 13:42
امیر محمد منم مثل تو جوجه خریدم